قصص سكس عربي قصص سكس محارم قصص سكس خليجي قصص سكس مثليين قصص سكس مصري قصص سكس سعودي قصص سكس شيميل قصص سكس كس هايج

 

مغامرات جنسية في العيادة

اولا اعرفكم بنفسى انا اسمى دكتور محمد  اخصائى امراض جلدية وتناسلية باشتغل فى احدى المستشفيات الحكومية صباحا وعندى عيادة خاصة شيك جدا باشتغل فيها بعد الظهر وبالرغم ان عيادتى مفتوحة من 3 سنين بس الا انى اكتسبت شهرة سريعة وبقت العيادة شغالة كويس جدا والحمد لله وده خلانى ازود ثمن الفزيتا علشان احجم عدد الكشوفات اللى باشوفها فاصبح معظم زبائنى من الاغنياء وعلية القوم اللى يقدروا يدفعوا الكشف الغالى.

انا من صغرى باحب الستات المتجوزة والاكبر منى سنا ليه؟؟ مااعرفش اعتبروها عقدة او هواية المهم مااعرفش السبب انما اللى اعرفه كويس هو ازاى اقدر اسيطر على الست.

طبعا انا عندى بعض الصفات اللى بتشد البنات والستات زى ان انا وسيم غنى مثقف دمى خفيف كتوم جدا واحفظ السر وقبل ده كله ابن ناس جدا واخلاقى عالية جدا ما عدا عند ممارسة الجنس ساعات بابقى قليل الادب جدا من غير مااتخلى عن الرومانسية بمعنى ان الست اللى معايا بمارس معاها الجنس بكل قسوة وعنف وفى نفس الوقت باكون معاها فى قمة الرومانسية والحنان .

طبعا انا طبيب وحالف قسم ابقراط علشان كدة مابابصش لمريضاتى اطلاقا ولكن ده مايمنعش انى اصطاد مرافقة للمريضة زى اختها او صديقتها ناهيك عن الممرضات والاداريات وبعض الزميلات اللى محتاجات صدر حنين يفضفضوا له فالست مش زى الراجل يعنى لا تثار جنسيا الا من الراجل اللى يسيطر على دماغها اللى يخاطب عقلها قبل ما يخاطب جسدها ومن كتر علاقاتى الجنسية بقى عندى خبرة كبيرة فى الموضوع ده بالاضافة للعلم اللى عندى لانى طبيب تناسلية . 

فى حاجتين عمرى ما عملتهم اول حاجة عمرى ماافشيت سر ست عملت معاها علاقة تانى حاجة عمرى ما فضيت غشاء بكارة اى بنت (على فكرة انا مش متجوز) بالرغم من انى باوصل مع اى بنت الى اقصى مراحل الاثارة والمتعة الجنسية ليها وليا بدون ما افض بكارتها (على فكرة انا مش بافضل العلاقات مع البنات انما الستات بالنسبة لى افضل واكثر خبرة).

نخش فى القصة الاولى كنت فى يوم باشتغل فى العيادة(ضيفونى على الياهو ماسنجر (نفس اسمى فى المنتدى بس على الياهو) ودخلت عليا االسكرتيرة وفى ايدها شيت كشف اديتهولى بصيت فيه لقيت اسم المريض فلان الفلانى السن 40 سنة وقلتلها خليه يتفضل ففتحت الباب ودخل المريض ووراه دخلت حتة مزة صاروخ حاجة كدة زى الكتالوج ما بيقول انا شفتها وقلت فى سرى انا عايز من ده وهى داخلة بصيت فى عينيها لاحظت فيهم جوع جنسى رهيب وما حدش يسألنى بتعرف ازاى المهم اهلا وسهلا خير يا فلان بك بتشتكى من ايه ؟ قالى سرعة القذف يا دكتور قلت فى سرى انا قلت كدة برده المهم بدأت اسال عن تاريخه المرضى عندك سكر او ضغط او بتاخد اى ادوية لعلاج اى امراض اخرى ؟ انا اسأل والمريض يجاوب والمدام ساكتة نسيت اقول لكم انها كانت لابسة تى شيرت زهرى بنص كم وفتحة الصدر واسعة شويتيين وحتة بنطلون جينز ازرق ما لوش حل وانا كل شوية ابصلها من تحت لتحت علشان جوزها ما ياخدش باله لان مزاجى انى اعلق الستات المتجوزة فى السر لان سرية العلاقة الجنسية بتزود المتعة الجنسية بدرجة رهيبة عمر ما حد يفهمها غير اللى جرب العلاقات السرية المهم وبعدين سألته المشكلة دى عندك من امتى؟؟ قاللى –بتردد- بقى لها حوالى شهرين وهنا انطلق الصاروخ اللى قاعد قدامه وقالت له –بكل حدة وحزم و عصبية-لا يا فلان احنا ما اتفقناش على كدة احنا اتفقنا نقول للدكتور على الحقيقة علشان يعالجك صح اسمع يا دكتور احنا متجوزين من خمس سنين وهو كدة من يوم ماتجوزنا (من عصبييتها اتاكدت انها عطشانة جنسيا)وقلت فى سرى شكلك ح تدخلى اللستة (نسيت اقول لكم ان معظم االهوانم اللى اتشرفت بممارسة الجنس معاهم باحتفظ بالبانتى بتاعهم زى عادل امام فى فيلم السفارة فى العمارة مع ان والله العظيم باعمل الحكاية دى قبل ما يعملوا الفيلم بسنين طويلة وعامل لستة باسماء كودية للهوانم دول) المهم سألت المريض هو القذف بيحصل بعد وقت اد ايه ؟ والراجل واضح انه انكسف وبدأ يبقى مرتبك وبدأ يبص لمراته بخجل ولسه ح يجاوب على سؤالى راحت هى منطلقة كالصاروخ وقالت لى ما بيكملش دقيقة يا دكتور وساعات بيخلص قبل ما يلمسنى اصلا (كانت بتتكلم ببعض الخجل لكن برغبة جنسية لا تخطئها عين الخبير)


 هنا انا قلتلها ممكن يا مدام لو سمحتى تسيبينا لوحدنا انا والبيه وتنتظرى فى اوضة الفحص اللى فى باب داخلى بيوصل بينها وبين اوضة المكتب اللى احنا قاعدين فيها وشاورت لها على الباب الداخلى قالت لى بس انا عايزة اعرف كل حاجة قلت لها اوعدك ح اقعد معاك لوحدنا واريحك (واتكيت على ح اريحك دى)واقول لك على كل حاجة وهنا قامت من على الكرسى ومشيت فى اتجاه حجرة الفحص وادتنى ظهرها ودة كان اول لقاء بين عينى وبين مؤخرتها وكان عليها حتة مؤخرة مالهاش حل ودخلت اوضة الفحص وسابت الباب اللى بين الاوضتين مفتوح وهنا بدأت اسال جوزها عن الانتصاب هل هو قوى ام ضعيف ؟ فقاللى ضعيف فسالته ان كان له علاقات جنسية خارج اطار الجواز علشان اشخص ان كان الضعف الجنسى اللى عنده سببه نفسى ام عضوى فقالى جربت مرتين تلاتة كدة لكن الحالة كانت زى ماهى حتى لما باخد فياجرا او سياليس ما فيش اى تاثير والحالة زى ما هى (هنا وصلت انا لتشخيص مبدأى لحالة تسريب وريدى حاد) وقلت له اتفضل حضرتك على اوضة الفحص وبدأت اكتب فى شيت المريض ملاحظاتى(ضيفونى على الياهو ماسنجر (نفس اسمى فى المنتدى بس على الياهو) عن الحالة قبل الفحص الاكلينيكى وهنا انفتح الباب الداخلى ودخلت عليا منه وهى زى القمر وقفلت الباب وراها فاصبح جوزها بمفرده فى حجرة الفحص وانا وهى لوحدنا فى اوضة المكتب وجت وقعدت على الكرسى اللى قدام مكتبى وقالت لى انت وعدتنى انك تريحنى (واتكت على تريحنى دى ) وتقول لى على كل حاجة (هنا انا اتاكدت انها مستثارة جنسيا و حتدخل اللستة ح تدخل اللستة ) وبدات ابص فى عينيها بوقاحة واتعمد انى انزل عنيا من عينيها الى خدودها الى رقبتها حتى صدرها بالتدريج عشان تعرف انى بابص على جسمها لان الموضوع ده بيثير الستات جدا حتى لو اعترضوا عليه وقلت لها وهو احنا دلوقتى لوحدنا؟ لما نبقى لوحدنا ح يبقى لنا كلام تانى قالت لى اعتبرنا لوحدنا قلت لها انا لو تخيلت ان انا وواحدة بجمالك لوحدنا مش باقدر اتحكم فى نفسى قالت لى جمالى؟ اديك شايف جميلة بس ماليش حظ مش كفاية الخيبة اللى هو فيها لأ كمان رايح يخوننى (هنا انا قمت من على المكتب علشان اروح اوضة الفحص ) وانا معدى من جنب الكرسى اللى هى قاعدة عليه رحت مطبطب على كتفها وقلت لها كل حاجة وليها حل وسبت ايدى تنزل بشويش على دراعها الابيض العارى وكان داافى وناعم وفجأة رحت ضاغط على دراعها بصوابعى ضغطة قوية واضح انها وجعتها لانها قلت أه ناعمة بمنتهى (ضيفونى على الياهو ماسنجر (نفس اسمى فى المنتدى بس على الياهو) االدلع قلت لها اسف جدا ماكنش قصدى ورينى كدة ورحت مقرب وشى من دراعها قال ايه باشوفه وهى فاكرانى بابص عليه رحت حاط شفايفى على دراعها وبوسته بوسة ناعمة وحنينة وقلت لها انا اسف وبعدين بعدت عنها خطوة ومديت ايدى على مكتبى واخدت كارت من كروتى وادتهولها وقلت لها علشان نرتب ميعاد لوحدنا ابقى اتصلى بى ودى ارقام تليفوناتى وسبتها ورحت اشوف جوزها اللى فى الاوضة التانية ليقلق او يلاحظ حاجة و قبل ما اوصل للباب الداخلى اللى بين الاوضتين قالت لى ما ينفعش الميعاد يبقى النهاردة ؟ (هنا اتاكدت انها ولعت وخلاص ح اخد البانتى بتاعها ) ورديت عليها بهمس لأ طبعا وشاورت على اوضة الفحص اللى بينى وبينها خطوة واحدة وفتحت الاوضة ودخلت وفحصت المريض واتاكدت ان البروستاتا مش متضخمة وبعدين قلت له اعدل هدومك وحصلنى على المكتب وغسلت ايديا وسبقته وانا داخل عليها قالت لى بصوت عالى خير يا دكتور قلت لها خير انشاء الله يا مدام وقعدت على المكتب واخدت دفتر الفحوصات وبدأت اكتب طلب اشعة دوبلكس ملون وتحاليل هرمونات كان جوزها جه واديته الورقة وقلت له اعمل الاشعة والتحاليل دى و هات لى النتايج فى اى وقت علشان اكتب لك العلاج والف سلامة لك وخلاص ح يقوموا راحت المدام قايله لى انا يا دكتور عندى حباية فى رجلى بقى لها كام يوم انا خايفة تكون حاجة خطيرة ممكن حضرتك تشوفها؟ ولا لازم ادفع فزيتا برة الاول؟ قلت لها فزيتا ايه يا مدام اتفضلى على اوضة الفحص فقامت وراحت ودخلت الاوضة وقفلت عليها الباب وهنا جوزها قال لى والله لازم ادفع ثمن الكشف قلت له دى كلها حاجات بسيطة وقمت قايم رايح على اوضة الفحص وداخل على المدام وقافل الباب ورايا لقيتها قاعدة على سرير الفحص بالعرض ومدلدلة رجليها ومغطية نصها التحتانى بالملاية ببص على الشماعة لقيت بنطلونها الجينز متعلق ففهمت انها قلعت البنطلون فسألتها خير ايه اللى تاعبك ؟ قالت لى ياعنى مش عارف؟ قلت لها لأ مش عارف قالت لى الحباية اللى فى رجلى قلت لها ممكن اشوفها لو سمحتى؟ قالت لى اتفضل وهنا رحت موطى وبدأت ارفع الملاية من تحت لفوق وكشفت عن ساقيها ايه دة فى كدة نعومة ايه ودفا ايه وبدأت امشى ايدى على ساقها من ورا لحد ما وصلت لركبتها وسألتها هنا ؟ بدأت تسيح وقالت لأ فوق شوية هنا بقى قلت فى سرى ما بدهاش العب على المكشوف ورحت شايل الملاية فجأة وقاعد على ركبى بقى قدامى اجمل فخدين رحت باعدهم عن بعض وبصيت على كسها لقيت بانتى اسود جميل عامل كونتراست رهيب مع بشرتها البيضة وبدأت ابوس ركبتيها بوس رقيق واخدت اطلع لفوق فى اتجاه كسها وابوس فخدها اليمين من الداخل والحسه بلسانى واعضه عض خفيف وايدى الشمال شغالة بتحسس على فخدها الشمال الدافى الناعم وطالعة لفوق فى اتجاه البانتى وهى ساحت خالص كبت السنين بدأ يطلع وبدأت تقول أه أه ارجوك بالراحة انا خلاص مش قادرة وهنا كانت ايدى الشمال قد وصلت للبانتى وبصوابع الخبير بعدت البانتى ناحية الشمال وبصيت على كسها لقيته سايح لأ عايم رحت مقرب شفايفى منه ونافخ نفخة جامدة علشان تحس بحرارة النفس وفجأة رحت حاط لسانى على الكليتوريز المنتصب ولاحس لاحسة من تحت لفوق هنا حسيت برعشة قوية فى فخادها اللى انا ماسكهم باديا الاثنين ومع الرعشة لقيت الافرازات نازلة من كسها بغزارة ولقيت تنفسها سريع جدا وصوتها بدأ يعلى وهى بتقول أه بالراحة واحدة واحدة عليا أه أه أه أى برضه مارحمتهاش لانى اتعودت لما اصطاد واحدة ما اعملش اللى هى تطلبه لأ اعمل العكس كدة هى تتجنن اكتر وبدأت ازود سرعة اللحس والعض الخفيف والشد بشفايفى على شفايف كسها الداخلية ورحت مدخل صابعى الاوسط ليدى اليمين داخل اغوار كسها وفى نفس الوقت بالعب بصابعى الكبير ليدى اليسرى فى الكليتوريز من فوق طبعا المدام نسيت نفسها وصوت تأوهاتها بدأ تعلى وهنا قلت لها وطى صوتك يا ..... هى سمعت كلمة ...... ولقيت شلال جديد نازل على صابعى قلت لها اهدى شوية يا ...... جوزك بينه وبينا سبعة متر وح يسمعك يا ..... يا ....... هى تسمع االالفاظ دى وتهيج اكتر ولقيتها بتأولى فى وسط التأوهات خليه يسمع خليه يعرف هو خلانى ابقى ايه قلت لها بقيتى ايه ؟ قالت لى بقيت أه أح زى انت ما بتقول لى دلوقت قلت لها قوليها يا مدام قولى انت ايه ؟ ردى عليا انت ايه دلوقت ؟؟ قالت بدلع وخجل فى نفس الوقت انا ..... أه أح أى هنا انا انتبهت ان الوقت طول رحت بايس كسها بوسة قوية مع عضة قوية علشان يحصل لها وجع يضيع رغبتها الجنسية مؤقتا وهنا قالت أى أه أح حرام عليك (ضيفونى على الياهو ماسنجر (نفس اسمى فى المنتدى بس على الياهو) وبعدين قلت لها متشكر جدا يا مدام وح نكمل بعدين ورحت بايس ايدها اليمين بوسة خفيفة رحت مداعب خدها بايدى وقلت لها ابقى اتصلى بيا وح يبقى لنا قعدة طويلة بعدين ورحت سايبها ورايح على الحوض اللى فى اوضة الفحص وغاسل وشى واديا ونشفت بالفوطة وقلتلها معلهش ح نكمل بعدين اعدلى هدومك وحصلينى ورحت داخل على جوزها وباصص فى عنيه ومبتسم ابتسامة خفيفة عايز اقوله شكرا على المتعة اللى اخدتها من المدام وكان نفسى اقوله زوقك حلو فى الستات.


وكانت المدام جت وانا باطمن جوزها عليها واقوله انه موضوع بسيط وح اكتب لها مرهم موضعى ورحت ساحب دفتر الروشتات وكاتب مرهم ملطف للجلد وكتبت التاريخ فوق وبعدين اكتشفت ان المدام اللى لسة داعك كسها وشارب عصيره ما اعرفش اسمها ايه فرحت بمنتهى البراءة والادب سائلها اسم حضرتك ايه يامدام؟ قالت لى فلانة الفلانية رحت كاتب الاسم على الروشتة ومديها لجوزها وقلت له اعمل الاشعة والتحاليل بتاعتك وهاتهالى علشان اكتب لك العلاج وقاموا روحوا وهما مبسوطين جدا وانا كمان كنت مبسوط هو فى حاجة تبسط اكتر من انك تصطاد الست وتاكلها وجوزها قاعد منتظرك تخلص فى الاوضة اللى جانبك؟ ما اعتقدش.

التعليقات
0 التعليقات

Comments :

0 التعليقات to “مغامرات جنسية في العيادة”

إرسال تعليق

المرجو الانتظار قليلا سوف يتم التوجيه الى المدونة الجديدة وشكرا المرجو الانتظار قليلا سوف يتم التوجيه الى المدونة الجديدة وشكرا

تابعنا

للتواصل الجنسي :

للتواصل الجنسي :
اضغط على بزازها

أجمل القصص :

يتم التشغيل بواسطة Blogger.